*Blogimatka toteutettu yhteistyössä Visit Kotka-Haminan kanssa* Koskiuintia ja kalliolaskeutumista, upeaa luontoa, kartanomiljöötä sekä seikkailua yhdessä muiden matkabloggaajien kanssa. Kun Kotkan-Haminan seudun matkailu haki keväällä bloggaajia mukaan seikkailuun, halusin päästä mukaan. Enkä vähiten siksi, että alue oli itselleni täysin tuntematonta ja valloittamatonta seutua. Kotimaan matkailu kiinnostaa minua, kuten ulkomaatkin. Luontomatkailusta, seikkailullisesta elämäntavasta ja samanhenkisistä ystävistä pitävänä #KotHamAdventure kuulosti juuri siltä, että se sopisi minulle. Salpalinjan kallioilla Kotkan-Haminan seutu on hyvin erilaista verrattuna synnyinseutuuni Etelä-Pohjanmaalla. Eniten minua säväytti monipuolinen luonto erilaisine aktiviteetteineen. Salpalinjan sotahistoriallisissa maisemissa Virolahdella lähellä Venäjän rajaa pääsin kokeilemaan kalliolaskeutumista Harjun oppimiskeskuksen järjestämänä. Ranskan reissulla keväällä kokeilin jo kalliokiipeilyä, josta …
Avainsana: vaikuttajamarkkinointi
PING Festival, Open World Awards ja tuoreita fiiliksiä
PING Festival 2018 Helsingissä on nyt eletty ja koettu. Olin siellä ensimmäistä kertaa elämässäni ja täytyy sanoa, että inspiroiduin valtavasti. Tapahtuma oli järjestetty hyvin ammattimaisesti. Jokainen yksityiskohta oli mietitty tarkkaan ja hiottu täydelliseksi. Festivaalin ohjelma oli inspiroiva, puhujat kiinnostavia, koristelut esteettisesti mietittyjä ohjelmalehtisten värejä ja fontteja myöten, tarjoilut herkullisia ja mikä parasta, tunnelma oli rakkaudellinen. Vaikka kyseessä oli iso bisnestapahtuma, se oli toteutettu niin, että kaikilla olisi mahdollisimman kivaa ja hauskaa. Värikäs, luova, inspiroiva, räiskyvä, raikas ja vanhoja bisnesmalleja ravisteleva tapahtuma osaa todellakin katsoa tulevaisuuteen, olla pioneeri ja luoda jotakin todella suurta, uutta ja hienoa nykypäivän sekä tulevaisuuden bisneskentälle. Mikä …
Follower Factory – Uskottavuutta haetaan feikkiseuraajilla
The Follower Factory on New York Timesin eilen julkaisema artikkeli, joka kertoo sosiaalisen median taustalla pyörivästä karusta ja pimeästä todellisuudesta sekä hyvin kyseenalaisesta ja epäeettisestä miljoonabisneksestä. Kuten artikkelissa todetaan, jokainen haluaa olla suosittu somessa. Jopa niin paljon, että on valmis maksamaan siitä rahaa ja uhraamaan itsensä epäaitouden alttarille. Oletko koskaan miettinyt, miten joillakin ihmisillä on niin valtava määrä seuraajia eri sosiaalisen median kanavissa? Joidenkin seuraajat ovat aitoja, mutta valitettavan monen seuraajakunta muodostuu feikkiprofiileista ja ostetuista mielikuvitusseuraajista. Kuten artikkelissa todetaan, moni julkkis, urheilija, poliitikko ja asiantuntija on ostanut itselleen jopa miljoonia feikkiseuraajia, jotta profiili olisi uskottavampi. Voit ostaa itsellesi Instagram-seuraajia, Facebook-tykkäyksiä, …