Osa blogini lukijoista tietääkin jo, että aloitin hiljattain yhteistyön matkahakusivusto momondon ambassadorina eli lähettiläänä. Bloggaajana tämä on unelmieni täyttymys, joka antaa minulle mahdollisuuden käyttää enemmän aikaa matkablogini kehittämiseen, inspiroivien matkatarinoiden kirjoittamiseen, videoiden tekemiseen, matkainspiraation jakamiseen ja tietenkin maailman tutkimiseen. Olen momondon yksi Suomen brändilähettiläistä vuonna 2019. Open World Ambassadorina tehtäväni on ennen kaikkea rohkaista ihmisiä olemaan uteliaita ja tutkimaan avoimin mielin maailmaa sekä edistää suvaitsevaisuutta maapallollamme. Maailma on täynnä monenlaisia paikkoja, kulttuureja ja tapoja. Me ihmiset voimme oppia toisiltamme paljon ja inspiroitua toisistamme. Miten kaikki alkoi? Kaikki sai alkunsa keväällä 2018, kun momondo järjesti bloggaajille ja sisällöntuottajille kilpailun. Siihen sai …
Avainsana: blogiyhteistyö
Matkamessut 2019 ja lippuarvonta
*Blogipostaus toteutettu yhteistyössä Messukeskuksen kanssa* Matkamessut järjestetään Helsingissä viikon päästä 16.1.-20.1.2019, mutta tänä vuonna odotan niitä enemmän kuin koskaan. Ensimmäistä kertaa elämässäni pääsen itse mukaan Matkamessuille. Voi ehkä kuulostaa hullulta, etten ole siellä koskaan käynyt, vaikka rakastan matkailua yli kaiken. On vain käynyt niin, että olen yleensä ollut joko ulkomailla tai töissä messujen aikaan. Päätin jo kauan sitten, että tällä kertaa menen mukaan messuille. Sen kunniaksi arvon blogini lukijoiden kesken kaksi pääsylippua Matkamessuille. Tuntemattomia helmiä Matkamessujen teemaan kuuluvat tänä vuonna matkailun tuntemattomat helmet eli kohteet, joihin moni ei ole vielä tutustunut. Hidden Treasures -teema kunnioittaa etsivää, seikkailunjanoista matkailijaa, joka haluaa …
PING Festival, Open World Awards ja tuoreita fiiliksiä
PING Festival 2018 Helsingissä on nyt eletty ja koettu. Olin siellä ensimmäistä kertaa elämässäni ja täytyy sanoa, että inspiroiduin valtavasti. Tapahtuma oli järjestetty hyvin ammattimaisesti. Jokainen yksityiskohta oli mietitty tarkkaan ja hiottu täydelliseksi. Festivaalin ohjelma oli inspiroiva, puhujat kiinnostavia, koristelut esteettisesti mietittyjä ohjelmalehtisten värejä ja fontteja myöten, tarjoilut herkullisia ja mikä parasta, tunnelma oli rakkaudellinen. Vaikka kyseessä oli iso bisnestapahtuma, se oli toteutettu niin, että kaikilla olisi mahdollisimman kivaa ja hauskaa. Värikäs, luova, inspiroiva, räiskyvä, raikas ja vanhoja bisnesmalleja ravisteleva tapahtuma osaa todellakin katsoa tulevaisuuteen, olla pioneeri ja luoda jotakin todella suurta, uutta ja hienoa nykypäivän sekä tulevaisuuden bisneskentälle. Mikä …
Follower Factory – Uskottavuutta haetaan feikkiseuraajilla
The Follower Factory on New York Timesin eilen julkaisema artikkeli, joka kertoo sosiaalisen median taustalla pyörivästä karusta ja pimeästä todellisuudesta sekä hyvin kyseenalaisesta ja epäeettisestä miljoonabisneksestä. Kuten artikkelissa todetaan, jokainen haluaa olla suosittu somessa. Jopa niin paljon, että on valmis maksamaan siitä rahaa ja uhraamaan itsensä epäaitouden alttarille. Oletko koskaan miettinyt, miten joillakin ihmisillä on niin valtava määrä seuraajia eri sosiaalisen median kanavissa? Joidenkin seuraajat ovat aitoja, mutta valitettavan monen seuraajakunta muodostuu feikkiprofiileista ja ostetuista mielikuvitusseuraajista. Kuten artikkelissa todetaan, moni julkkis, urheilija, poliitikko ja asiantuntija on ostanut itselleen jopa miljoonia feikkiseuraajia, jotta profiili olisi uskottavampi. Voit ostaa itsellesi Instagram-seuraajia, Facebook-tykkäyksiä, …